Pendidikan Islam : Uneg-uneg bocah SMP (Tentang Jaman Edan)



ini adalah artikel bahasa jawa karangan  saya sendiri, saya adalah hermanto kelas 2 SMP negri 4 temanggung alamat saya di desa gilingsari kabupaten temanggung jawa tengah

Jaman saiki jarene jaman edan, sing ra edan ora keduman. keduman opo ndisik ! nek miturute aku keduman telek pitik mambune badeg. lah piye? masalahe wong iku nek wes kentir ora eling opo-opo. Banjur pakanane sak karepe dewek. watu dipangan, aspal dipangan, kabel listrik dipangan, sak bathang-bathange tikus melu dipangan. mergane wong iku nek wes uripe sak geleme dewek wes ora eling marang sing Kuwoso bakalan ciloko, halal haram ora diperdulikno, akibate uripe ketulo-tulo. gakno yo poro bocah-bocah ambokno saiki jamane edan tapi dewek ojo melu-melu edan. masalahe nek edan wes podho ora eling karo urip neng akherat. tumindak nang donya sak geleme dewek. karo konco gelut, karo wong tuwo durhoko, karo sing kuwoso ora gelem ngibadah, hawane mung dolan, pacaran, tawuran karo gawe masalah nang masyarakat. iku gambarane bocah sekolah sing wes edan pikirane, waras awake tapi kenthir jiwane. uripe wes ora kejamin slamet nek wes ngono. sekolahe bodo, golek gawean angel, rep mangan opo, nek duwe bojo anane mung gelut wae ! anake banjur dadi korbane, misakake to !. gakno dadi bocah ki sing waras ojo melu-melu jamane sing wes edan, ben dadi manungso ingkang migunani kanggo nusa bangsa lan agama. ben uripe slamet donya slamet akhirat. sabar setitik dadi pelajar, ben besuk tuwane dadi wong sing mulyo".

 

Terjemahan :

 

Sekarang jaman edan yang tidak edan tidak memperoleh sesuatu, memperoleh apa dulu ! kalau menurutku memperoleh tai ayam yang bau busuk, lah bagaimana? Masalahnya kalau orang itu sudah gila tidak ingat apa-apa. Kemudian makanannya seeenaknya, batu dimakan, aspal dimakan, kabel listrik dimakan, sekalian bangkai-bangkai tikus ikut dimakan (contoh : penyuap, koruptor, pejabat dll). Sebabnya jika orang itu sudah hidupnya seenaknya sendiri sudah tidak ingat lagi Yang Kuasa akan celaka, halal dan haram tidak dipedulikan, akibatnya hidupnya tersia-sia, oleh karena itu ya para anak-anak walaupun dunia sudah gila tapi kita jangan ikutan gila. Masalahnya kalau sudah edan sudah tidak pada ingat dengan hidup diakhirat. Bertingkah laku didunia seenaknya sendiri, sama teman berantem, sama orang tua durhaka, sama yang kuasa tidak mau beribadah, keinginannya cuman tongkrong, pacaran, tawuran sama buat masalah dimasyarakat.itulah gambaran anak sekolah yang sudah tidak waras pikirannya, sehat badannya tapi sakit jiwanya, hidupnya sudah tidak terjamin selamat jika begitu, sekolahnya bodoh, nyari kerja susah, mau makan apa! Kemudian jika udah berkeluarga bertengkar terus, anaknya kemudian jadi korbannya, kasihan bukan! Oleh sebab itu  jangan ikut-ikutan jaman edan, biar jadi manusia yang berguna bagi nusa dan bangsa dan agama. Biar hidup selamat dunia akhirat, sabar sebentar jadi pelajar, biar nanti masa tua jadi orang yang mulia".

 

wes sakmene bae pengalamanku kanggo poro konco-konco. besuk terusake maneh . salam dari aku. Hermanto bocah SMP N 4 Temanggung, sing manggone nang desa gilingsari :)) wassalam.

 

Tulisan ini adalah tulisan adik saya yang dulu pernah membuat karangan bebas yang bertemakan keadaan sosial dinegri ini.

 

Editing by Muhammad Sahibban

Komentar

Postingan populer dari blog ini

TANDA KIAMAT : ANAK SD JAMAN SEKARANG !! PUBER AWAL & RUSAK MORAL

Video : Ngintip Remaja Mesum Di Semak Semak Di Rekam Banyak Orang (Tanda Kiamat)

DOWNLOAD GRATIS E-BOOK HADITS BULUGHUL MARAM (ARAB-INDO)